Sztuczna inteligencja dla zdrowia. Voicebot medyczny Asseco
Voicebot medyczny przyspieszy obsługę pacjentów
Cloud Medical VoiceBot to rozwiązanie oparte o mechanizmy sztucznej inteligencji, które pełni rolę wirtualnego asystenta dla pacjentów placówek medycznych.
Zatrudnij voicebota dla przychodni i szpitala!
Zautomatyzuj obsługę pacjentów. Wykorzystaj sztuczną inteligencją. Voicebot działa przez 365 dni, 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Wykorzystaj środki z dofinansowania FEnIKS-a do wdrożenia Cloud Medical VoiceBot.
Asseco ma dla Ciebie ofertę spełniającą wymogi programu.
W jaki sposób działa Cloud Medical VoiceBot?
Jest zintegrowany z systemami AMMS oraz mMedica, dzięki czemu automatycznie rezerwuje, odwołuje oraz zmienia terminy wizyt.
Posiada zaawansowany kreator, pozwalający tworzyć różne scenariusze rozmów i dostosować je do potrzeb placówki.
Działa w trybie uczenia nadzorowanego. Administrator ma pełną kontrolę nad procesem jego szkolenia. Bot nie uczy się niepożądanego zachowania.
Rozumie język naturalny i adekwatnie odpowiada na pytania i potrzeby pacjentów.
Pomaga w rozwiązaniu powtarzalnych kwestii, dzięki czemu automatyzuje rutynową komunikację.
Jest dostępny jako usługa w Chmurze dla zdrowia, co zapewnia bezpieczeństwo, pełną skalowalność i niskie nakłady na uruchomienie.
Zapewnia szybki dostęp do sprawozdań z połączeń oraz system raportowy umożliwiający śledzenie efektywności pracy voicebota.
Obsługuje programy profilaktyczne (automatyczny kontakt ze wskazaną grupą pacjentów).
Łatwo integruje się z funkcjonującymi w placówce centralami telefonicznymi.
Innowacyjna komunikacja z pacjentami szpitali i przychodni dzięki Cloud Medical VoiceBot
Voicebota z łatwością włączysz w procesy związane z obsługą pacjentów placówki medycznej.
Voicebot dla szpitali i przychodni
Skuteczne wsparcie dla personelu medycznego!
Poznaj korzyści Cloud Medical VoiceBot dla przychodni i szpitali:
- Poprawa wizerunku jednostki medycznej
- Wzrost wydajności obsługi wizyt
- Redukcja kosztów obsługi pacjentów
- Dostępność dla pacjentów 24/7
- Natychmiastowa reakcja na kontakt każdego pacjenta
- Automatyzacja powtarzalnych zapytań pacjentów
- Odzyskanie czasu zespołu rejestracji na pozostałe zadania
- Przeciwdziałanie frustracji pacjentów oczekujących na infolinii
Rewolucja w obsłudze wizyt pacjentów!
Poznaj korzyści Cloud Medical VoiceBot dla pacjenta:
- Skrócenie czasu na kontakt z placówką
- Elastyczna rezerwacja terminów wizyt
- Automatyczne przypomnienia o wizycie
- Szybkie odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Stały dostęp do placówki 24/7
- Szybki dostęp do informacji o stanie zdrowia
- Wysoka jakość obsługi pacjenta
Cloud Medical VoiceBot dla przychodni i szpitali - funkcjonalności
Wirtualny asystent medyczny może być wykorzystywany do różnych zadań w placówce medycznej.Typowe obowiązki voicebota to:
Integracja voicebota z przychodnią lub szpitalem
Zintegruj Cloud Medical VoiceBot z systemami obsługi, aby kontakt z Twoją placówką był przyjemnością.
Voicebota połączysz z systemem HIS, dzięki intuicyjnemu kreatorowi. Cloud Medical VoiceBot bezproblemowo integruje się z systemami obsługi klienta.
Jak przebiega integracja voicebota?
- Badamy Twoje oczekiwania wobec obsługi pacjenta.
- Rozmawiamy z pracownikami rejestracji na temat najczęstszych tematów rozmów.
- Wspólnie rozpoczynamy budowanie procesów w inicjalnej wersji tzw. happy path.
- Zasilamy voicebota niezbędnymi danymi z Twojego systemu.
- Po przetestowaniu scenariuszy bot jest gotowy do pracy!
Wykorzystaj analitykę zebraną przez voicebota
Dzięki analityce wydajności voicebota rozumiesz zachowania i oczekiwania pacjentów oraz usprawniasz i tworzysz nowe procesy obsługowe.
Z panelu analityki wydajności voicebota uzyskasz następujące dane:
- liczba interakcji,
- informacje o sukcesach i niepowodzeniach,
- wgląd do najczęściej zadawanych pytań,
- średni czas trwania interakcji,
- ścieżki rozmów,
- zaangażowanie użytkowników,
- konwersje i cele biznesowe,
- zrozumienie języka.
Jak wdrażamy Cloud Medical VoiceBota w placówkach medycznych?
Analiza
i planowanie
Rozpoczynamy od dokładnej analizy potrzeb placówki, by dostosować voicebota do Twoich potrzeb.
Projektowanie
i konfiguracja
Tworzymy strukturę i logikę działania voicebota, zapewniając spersonalizowane interakcje z pacjentami.
Testowanie
i optymalizacja
Testujemy voicebota w warunkach zbliżonych do rzeczywistych, eliminując błędy i dostosowując algorytmy.
Wdrażanie
i integracja
Wdrażamy voicebota integrując go z istniejącymi narzędziami dla spójności komunikacji.
Szkolenie
personelu
Przygotowujemy Twój zespół do współpracy z voicebotem, dostarczając szkolenia i narzędzia do zarządzania dialogami.
Monitorowanie
i rozwój
Regularnie monitorujemy działanie voicebota. Analizujemy i aktualizujemy dane, by rozwiązanie dostarczało wartościowych informacji.
Cloud Medical VoiceBot dla placówek medycznych:
odebranych połączeń od pacjentów
s